Kvinto er en helseleverandør i Norge som er opptatt av å tilby veiledning og produkter av høy brukerverdi, pasientsikkerhet og bærekraft.
Etter å ha samarbeidet med teamet i KvinTo, er konklusjonen at dette er en koselig og profesjonell gruppe. KvinTo er en spennende bedrift som leverer produkter til sykehus og apoteker, med et sterkt engasjement for miljøet. Bedriften prioriterer også helse, sikkerhet og trivsel for alle ansatte.
KvinTo hadde en utdatert og lite funksjonell nettside som trengte en total oppdatering. Den eksisterende nettsiden inkluderte elementer som produktkatalog, enkelte produktartikler og en blogg, men var designet for B2C og ikke for B2B. Derfor var det nødvendig å omstrukturere nettsiden for bedre å møte behovene til B2B-markedet.
Ideen var å beholde de eksisterende elementene som produktkatalog, produktartikler og blogg, men integrere et CMS (Content Management System) for bedre funksjonalitet. I tillegg ble det lagt til søkefiltre og muligheten til å bestille produkter via et søknadsskjema i stedet for en online betalingsløsning. Blynk bidro også med sitt design for å gi nettsiden et moderne preg.
Vi er svært fornøyde med sluttresultatet, som også inkluderer integrering av Google Analytics for analyseformål. KvinTo ønsker å øke sin tilstedeværelse og fokuserer derfor på kontinuerlig oppdatering av SEO for å maksimere organisk vekst.